kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان: 

اجازه ندادیم که تحریم‌ها بر ما غلبه کند 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه به‌دنبال تولید محصولاتی هستیم که سودآوری بیشتری داشته باشند، افزود: در زمان شروع فعالیت، پالایشگاه اصفهان ضررده بود، اما با مدیریتی که انجام شد، حاشیه سود شرکت به ۱۶ درصد رسیده است.
 
 
 
اصفهان- خبرنگار كيهان:  
 
این مقام مسئول تصریح کرد: ما ننشستیم که تحریم‌ها بر ما غلبه کند، بلکه برنامه‌ریزی کردیم و همه آنها را با محوریت دانش و تخصص اجرائی می‌کنیم. مرد سال صنعت نفت ایران بیان کرد: هدف هیئت مدیره و مدیریت این شرکت همواره بر تمرکز‌زدایی و ‌گریز از بروکراسی بوده، بر همین اساس سال گذشته ساختار سازمانی شرکت تغییر کرد و به هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبدیل شد.
قدیری اضافه کرد: ۷۰ درصد پروژه‌های هلدینگ در شرکت‌های تابعه و ۳۰ درصد آن در مجموعه پالایشگاه اصفهان در حال انجام است. زیرساخت‌های پالایشگاه اصفهان و چارت‌ها نیازمند اصلاح بود که به خوبی انجام شد. البته ما گام بزرگی  برای ارتقای زیرساخت‌های قدیمی پالایشگاه برداشتیم که در این راستا  تا افق ۱۴۰۵ به اهداف تعیین‌شده دست می‌یابیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: در نظر داریم در پایان سال ۱۴۰۳ به رتبه چهارم بلوغ سازمانی و در سال ۱۴۰۵ به رتبه پنجم بلوغ سازمانی و سازمان دانش‌بنیان دست پیدا کنیم.